|
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
|
| |
|
Marketingový mix vybrané společnosti
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.
|
|
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
|
| |
|
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
|
|
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.
|
|
Právní aspekty podomního prodeje jako nástroje komunikačního mixu
Ustohalová, Klára
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti ABC, především pak podomního prodeje. Skládá se ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jeho aktuální právní úprava. V praktické části je rozebrán komunikační mix společnosti ABC a zpracovány výsledky dotazníkového šetření.
|
| |