Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou
Mikulová, Monika ; Paulišová, Anna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
Marketingový mix vybrané společnosti
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou
Mikulová, Monika ; Paulišová, Anna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.
Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013
Koutníková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Komunikační plánování společnosti Algotech na rok 2013 je prakticky zaměřenou prací s cílem naplánovat marketingovou komunikaci společnosti pro rok 2013, a to na základě analýzy dosavadní komunikace společnosti, se zohledněním stanovených cílů komunikace a s přihlédnutím k nejnovějším trendům v marketingové komunikaci. V teoretické části je shrnuta podstata komunikace, komunikačního procesu a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představena společnost Algotech, provedena analýza její komunikační strategie a navržen plán komunikace pro rok 2013 včetně doporučení na využití nových trendů v marketingové komunikaci a vyhodnocení skutečné realizace plánu.
Právní aspekty podomního prodeje jako nástroje komunikačního mixu
Ustohalová, Klára
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti ABC, především pak podomního prodeje. Skládá se ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jeho aktuální právní úprava. V praktické části je rozebrán komunikační mix společnosti ABC a zpracovány výsledky dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.